Powered By Blogger

понеділок, 3 березня 2014 р.

Модуль 4. Рефлексія

     Під час роботи над Модулем 4, я ознайомилась з поняттям формуючого оцінювання, яке є основою проектної діяльності та спробувала передбачити і спланувати методи оцінювання учнівської роботи над різними етапами виконання проекту. Також під час роботи над даним модулем я дещо вдосконалила і змінила Основні питання проекту. Великого значення має вироблення навичок формування і розробки інструментів оцінювання, презентації викладача про створений проект. В Модулі 4 я спробувала це зробити і надіюсь що при подальшій своїй роботі мої знання та вміння будуть вдосконалюватись.
    Я зрозуміла, що головною частиною проекту є його оцінювання, яке має:
  • здійснюватися протягом всього навчального процесу; 
  • оцінювати важливі цілі проекту; 
  • залучати учнів до процесу оцінювання; 
  • визначити навчальні потреби учнів;
  •  заохочувати до самоспрямування у навчанні;
  •  перевіряти розуміння та заохочувати до метакогнітивного пізнання (про способи мислення та особливості власного мислення). 

Немає коментарів:

Дописати коментар